Ana Sayfaya Gider
  Ana Sayfa
İletişim
Havale Bildirimi
Ana Sayfa
Arkadaş Ara
Gruplar
Bloglar
Üye Ol
Kullanıcı Adı  
Şifre  

Yeni Üye
Şifremi Unuttum


Kullanıcı Adı  
Cinsiyet  
Yaş Aralığı   -
Yaşadığı İl  
Fotoğraf  
Online  
  

    gülce39
    edammmm
    güzelkalçalınur
    mulana
    mercan123

    dedefed0505
    6zevkiçin
    RİKİs
    Yağışıgedem
    sarısınbomba26
Yardımcı aramalar:
bursa hayat kadınları telefonları numarası, bursadaki eskort hayat kadınları, bursa hayat kadınları numaraları
  • Arşiv

  • ücretsiz evlilik ilanı istanbul evlilik ilanı İzmir evlilik sitesi 2015 Adana evlilik sitesi 2015 Ankara evlilik sitesi 2015 İstanbul evlilik sitesi 2015 tanışma sitesi evlilik sitesi 2015 Adana evlilik sitesi Evlilik siteleri görüntülü sohbet islami arkadaşlık sitesi arkadaşlık siteleri arkadaşlık sitesi düzce olgun bayan arkadaş osmaniye olgun bayan arkadaş kilis olgun bayan arkadaş karabük olgun bayan arkadaş yalova olgun bayan arkadaş ığdır olgun bayan arkadaş 



    bursa hayat kadınları numarasi için bulunan sonuçlar

    Yorumlar: toplam 77 yorum yapılmış


    5373708031

    2015-05-03

    Ekledim adim onur-kaleli nurhan yilmazmi ?

    erciyes0638

    2015-05-02

    selamlar ben mehmet sizinle olmak istiyorum beni kabuledersen ara konuşalım canım

    bilalaksoykarabatak

    2015-04-04

    Görüşelim adresim bilal bilal büşra aksoy deki fotom ile sitedeki fotom aynı ekler isen ordan devam ederiz yada mesaj at

    sıcak86

    2015-03-08

    hatta isterseniz bu gece görüşebiliriz de emrinize amadeyim sultanım

    jglp

    2015-03-01

    Bir hata nedeniyle mesajikizi okuyamadim sizinle tanismayi cok isterm

    eskili26

    2015-02-06

    selam ben eskişehirde öğrenciyim sizinle tanışmak istiyorum yaşında eli yüzü düzgün biriyim yalnızlıktan sıkıldım umarım bana güvenip bi mesaj atarsınız

    ekselans26

    2015-01-20

    bebeğim büyük penisimle seni uçurmak istiyorum erken boşalma problemim yok içinde uzun süre kalabilirim sana kadınlığını yaşatayım lütfen görüşelim telefon numaranı yaz

    Jasur

    2015-01-08

    Selm ben senınle görüşebılerım ben yabancı kendım burda ögrençiym. Istanbul üniversite okuyorum senı sevdım. Görüşmek islersen ben varım yok sen yabanci dersende mesaj yaz bana. Yazma dıyebılersın yanlısh anlamam ok bekleyorum bıdaha rahatsız etmem.,cnm. Ben yalan söylemeyı sevmeyorum görüşelım sen benı bende senı yakından tanıyıpta ilişkı kurabılerız ne dersın numranı bekleyorum yada ara .

    susgun05

    2015-01-06

    Merhaba canım tanışalım istermisiniz ben amasya suluovadan eyüp altuntaş sizinle gizlilik şartıyla geçici bir ilişki ve unutulmaz saatlerce zevkli sexs yapmak istermisiniz benimle aramanızı bekliyorum

    mutluluktüccarı

    2014-12-12

    balıkesir merkez de yaşıyorum. yaşında genç ve arzulu bir bayım. Güzel vakit geçirebiliriz. İlgilenirseniz

    05535311931

    2014-12-06

    Canim pc var mi sende bn teldn girdigimden dolyi ekleyemiom komseyi sikismem lazim cok azdimmm

    bartu90

    2014-12-02

    bilmiyorum msj geldımı ama bende senın durumundayım suanda eger msj ımı aldıysan bana msj at senın zevkten zevke sokucagıma daır cok ıddalıyım genclıgımı dızgınşıyemıyorum lutfen yardımcı ol bana

    Delikanlı06

    2014-11-16

    Seninle sex yapmak için dünyanın diğer ucuna bile giderim :)

    sekboy

    2014-10-28

    Var canm muratihsanboykur

    Lucasss1

    2014-10-13

    skypem varda canım senınkı çıkmıyor :S sen benı eklesene bulamadım senı ben onlyme-live

    kurti_75

    2014-10-05

    haytim bu mj cekerken fotrafin bakip ceki yorum yüzün görmesmde vucudun elbisen harika aklimdan hic cikmiyorsun tatlim benim lütfen ara beni

    sairizgiumut

    2014-09-11

    skp kullanmıyorum.

    oguzozan06

    2014-09-02

    yaşım ama bi tanı istersen pişman olmazsın

    Bussinesman34

    2014-09-01

    Ekle beni den fatihk tanışalım beğenirsen seviniriz ...

    kskhergele

    2014-08-05

    selam aradığın tüm özkler bende görüşmek ve konuşmak istersen cvp atabilirsin

    tuncaybahattin

    2014-08-05

    farketmezz

    KAKDÜS20

    2014-08-04

    sana cok yazdım ama cevap gelmedı skype kullanıyosan yolla kendımı orda daha rahat anlatabılırım

    aslanbeg67

    2014-07-17

    düzce güzeli uzun süerdir resimlerini baktım tek kelimeyle süpersin

    narin123

    2014-07-05

    huysuz oldugun burdan b jigolo deilim ama olabilir sakıncası yok kocan olmazsa sevinirim bnde tatmin olmak istiyorum bi iki gecelik bnda yeter sıkıntı yok bn siteye dogru düzgün giremiyorum tlfndan ararsan sevnirim görüşmek üzere

    artıeksi

    2014-07-04

    Merhaba senin gibi bir dostum olsun bir fincan kahve borcum olsun

    yakışıklıaynalı

    2014-07-01

    Bu senin bok adresinmi onu Facebokk adresini verdeordan ekliyem seni

    hibey

    2014-06-03

    slm bende yasnda bır erkegm memurum urfaa

    Hakvan

    2014-06-02

    Mrhb ben hakan bende istanbuldan sizinle tani az mak isterim yasiisterseniz ben pek fazla siteye girmiyorum ulasmak istersen tdl numaram

    şükrü

    2014-05-15

    selam bursadan faceden bulabilirsin beni

    fannyyunus

    2014-05-14

    alevmsnshowcu bu senin mi ben bunu buldum sana istek gönderdim ama kabul etmedin

    crazymurat23

    2014-05-06

    goruşelım hafta sonları boşum genelde ben sıze numaramı bırakıyım ararsanız

    damla_77_27

    2014-04-19

    selam her zman eslık ederım benım ıcın cokta para onemlı degıl maksat mutlu etmek senı numaram bu ararsan konusrz grusurz

    hasbaskann

    2014-04-09

    Güven istikrar hoşgörü mutluluk zevk istiyorsan arayabilirsin para sonraki plan hayatım

    hasan6634

    2014-04-02

    Slm ben hasan tuzlada yasiyorum kendi halinda yasiyorum tanismak istersen tanisalm

    selo1628

    2014-03-15

    Günaydın skype de bulamıyorum seni bana Facebook kullanıcı adını söyle .

    ceryan07

    2014-03-06

    yaşındayım esmer atletik bir yapım var kg cm görünüş idare eder ceryan.memos hesabım ordan görebilirsin konuşabiliriz

    sanal14

    2014-02-18

    merhaba güzel bayan hemen klavyeye saldırdım ve yazıyorum ..:D

    trkolik

    2014-02-04

    merhaba bende istanbulda seviyeli ciddi biirini arıyorsun herhalde konuşalım istersen

    O s e

    2014-02-01

    oaraara

    levis_25

    2014-01-18

    böyle bi adres yok diyorr çagrı atman yeterli

    teksalı

    2014-01-08

    mrh dilaraduru hanım seninle tasımak istiyorum

    kommanche

    2014-01-01

    adresler görebiliyorum ama bana gönderilen hiç bir adres doğru çıkmıyor galiba sitede sistem değiştiriyor kendiliğinden. kayagibi benim adresimde bu doğru yazdıgıma emınım. buda numaram.

    Ketesse

    2014-01-01

    skypem yok istersen tan konussak

    kaan huseyın

    2013-12-20

    numaram bu cnm msj yada cari at unutamicn bise yasatayim sana

    ahmetkasa

    2013-12-03

    slm begüm izin ver tanışıp arkadaş olalım ben dürüst mert sözünün eri gizlilige önem veren kendime yetecek kadar ekonomik özgürlügümü kazanmış iyi bir insanım beni tanırsan yazdıklarımın dogru oldunu görceksin lütfen düşünceni yaz msn nem bu ekle lütfen ahmetkasa adresim buda ara TC capulcu ahmetkasa de ara siyahsaclı bıyıklı kişi benim

    kenan74

    2013-11-12

    Slm cnm nasilsin sen ekle kenan.k telefontan giriyom. Seni ekleyemedin simdi acik

    kyun

    2013-11-04

    merhaba aynı bende sizin gibi ateşliyim sexte sınırım yok ilgilenirseniz arayın görüşelim

    yeşildünya

    2013-10-09

    seninkide sevca.mi canım

    sabataaa

    2013-09-05

    sabata Skype adresim tel yazarsan ararım

    ensar2005

    2013-08-16

    Msnden msj.attim sana okumadinmi

    berkecenk

    2013-08-13

    l nerde böyle bayan ki bu siteye üye olsun .kimi yiyiyonuz la

    Ne zaman istersen

    2013-08-08

    Verdiğin mail adresi gerçek değil ulaşamadım sana ben gerçek mailimi veriyorum ugurozdemiroutlook yada ara olsun bu iş herşey için çok geç değil zamanımızı boşa harcamayalım seni gerçekten çok istiyorum

    mmn11

    2013-08-06

    artık bi konusabilsek senle . . ne gerekiyosa yapcam sonra zaten

    öpücü

    2013-03-23

    siktirin len hepiniz aynı msn veriyo

    xxxman0644

    2013-03-11

    slm nbr tanışalımmı güzel bir arkadaşlığa varmısın istersen msn de görüşebiliriz

    SHADOW33BATMAN

    2013-03-01

    CANIM GÜZELİM BİTANEM GÜZEL BACAKLIM. O GÜZEL BACAKLARINI DİLİMLE EMERİM OKŞARIM. ÇOK AZDIM ARADA RAHATLAYALIM. SIFIR BEŞ YEDİ SIFIR İKİ YEDİ DÖRT DÖRT ÜÇ BİR ARA BOŞALALIM OLMAZMI YA DOYUR BENİ BENDE SENİ ÇILGIN BİR SEKSE DOYURAYIM. SÜREKLİ GELİR GİDERSİN BANA OLMAZMI? HADİ AMA BEKLİYORUM ÇOK ÇOK AZDIM SİKİM TAŞ GİBİ OLDU DONUMA SIĞMIYOR...

    batın35

    2013-02-19

    tb nedn olmasın bu numaram caldr bn ararım yanarsoyluhot

    sexsi laz

    2013-02-18

    ara sexsi erkek gor

    seytan07

    2013-02-12

    slm tamer ben alanyadan benimle yaramazlıga varmısın cevabın evetse cagrını bekliyorum not ben cok yaramazım

    şahin0151

    2013-02-09

    slm ben artvin yusufelinde çalışmaktayım kendime arkadaşlık edecek birini arıyorum

    berktan

    2012-12-24

    bana yaz görüşelim

    DJ_BURAK86

    2012-12-14

    Tatlım msn var ama senin adresin görünmüyo djjhell beni eklermisin okk

    sexsimsexx

    2012-12-01

    bu benm numaram ara daha yakından Tanı beni .d

    vahdo taşkıran

    2012-11-20

    merhaba evet herkes senin gibi güzel bir bayanın tadına bakmak ister nasıl buluşabiliriz

    yalnizadam42

    2012-10-25

    selamlar konyada yasadgınızı gordum.. bende konyada öğrencıyım ve maddi sııkıntıdan dolayı jigololuga basladm.. sızı tanımak gormek ısterım.. ben . boy kılo esmer sportif yapılı bır gencım.. titizliğe ve gizliliğe çok onem verırım.. sizde bunları ıstersenız eger her fıyatta anlaşırız.. saatliğim tl dir.. gecelık istersenız eger anlaşısırz her konuda.. bana ulasırsanız sevınırım

    serdar_yıldız_1903

    2012-10-06

    Yeniüyeyim resmim daha yüklenmedi.cİDDİYSEN SEN TEL NUMARAM ARAYABİLİRSİN KONUŞALIM.yAKIŞIKLIYIM KONUŞMASINI BİLİRİM MERAK ETME.yAŞIM AMA GÖSTERMEM YAŞIMI.aMA ACİL ARA BENİ

    gönülyorgunu06

    2012-10-03

    merhaba gerçekten sizinle tanışmak istiyorum eğer sizde düşünürseniz

    etkileyici vucut

    2012-09-03

    MESENEM AHİRETLİMSİNHOTMAİL.COM MESENEDE GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    sivaslialp

    2012-08-12

    seninle görüşme şansımız varmı. istersen akşam buluşabiliriz. yerini ve zamanını yazarsan

    cömert2642

    2012-08-04

    slm ben mustafa tatlım beni arar mısın

    terekli

    2012-07-13

    tanışalım güzel bayan sizi tanıyıp arkadaş olmak istiyom bensikenderunda kalıyom tel verdim aramadın tekrer yazıyom ara beni bayıtim seni zevkten

    Hypnotic

    2012-06-12

    Hafta sonları takılabileceğim bir bayan arkadaş arıyorum ne dersiniz? Bende izmir deyim hafta sonlarını doya doya yaşayabileceğim bir dost arıyorum.

    dadaşşş25

    2012-06-07

    BENDE PARA BOL AMA BENİ SEKSTE COŞTURACAK HATUN BULAMADIM SEKSTE KEDİNE VE DİŞİLİGİNE GÜVENİYORSAN ARA

    ertanbdr

    2012-06-06

    slm canım adım ertan yaşında ve sexe düşkün bir erkeğim

    afjcuy

    2012-06-06

    KAMERAM WAR SENDE WARMI

    sawara06

    2012-06-06

    slm ben urfadan ahmet tanışmak ve güzel vakit gecirmek istiyorum sende istersen ara

    sivritepe

    2012-06-01

    slm bana cep numaranı yola yada msn adresini by

    Sende Yorum Gönder

       
    İsim :
    Mail :
    Yorumunuz :
     

     

    Copyright (C) kalplerle.com 2006
    Kalplerle.Com - Arkadaşlık Sitesi