Ana Sayfaya Gider
  Ana Sayfa
İletişim
Havale Bildirimi
Ana Sayfa
Arkadaş Ara
Gruplar
Bloglar
Üye Ol
Kullanıcı Adı  
Şifre  

Yeni Üye
Şifremi Unuttum


Kullanıcı Adı  
Cinsiyet  
Yaş Aralığı   -
Yaşadığı İl  
Fotoğraf  
Online  
  

    _cilvenaz_
    Hamalc
    Akçiçekli
    k.maras
    kalbeniml

    kalbican
    bahattin koc
    Ganyotcu35
    larester12
    Xxsxxs
Yardımcı aramalar:
çekici üyelik isimleri, urfanın güzel kadınların resimleri, çok güzel dul bayanlar
  • Arşiv

  • ücretsiz evlilik ilanı istanbul evlilik ilanı İzmir evlilik sitesi 2015 Adana evlilik sitesi 2015 Ankara evlilik sitesi 2015 İstanbul evlilik sitesi 2015 tanışma sitesi evlilik sitesi 2015 Adana evlilik sitesi Evlilik siteleri görüntülü sohbet islami arkadaşlık sitesi arkadaşlık siteleri arkadaşlık sitesi düzce olgun bayan arkadaş osmaniye olgun bayan arkadaş kilis olgun bayan arkadaş karabük olgun bayan arkadaş yalova olgun bayan arkadaş ığdır olgun bayan arkadaş 



    güzel dul bayan için bulunan sonuçlar

    Yorumlar: toplam 78 yorum yapılmış


    abosnak111

    2015-05-03

    EN SKY YA YETER ARTIK BU SİTEDE NEDENSE HERKES SKY DİYOR FACE YARSA TANIŞALIM YAZ BANA GÜZELİM TANIŞALIM.

    muradim_tek

    2015-05-03

    slm iyi geceler nbr nasılsınız tanışmak istermisiniz cm sikimi görmek sanal reel seks yapmak isterseniz adresim asisert ekleyin msj çekin görüşelim

    oktay619

    2015-04-11

    tatlim seni cok istiyorum istedigini yapar kopegin olurum sana rakamla telimi yazsam cagri atarmisin

    squirtiz

    2015-03-11

    Merhaba canım çok hoş birine benziyorsunuz sizinle tanışmak istiyorum

    azmiarbs

    2015-03-01

    Tabiki neden olmasın, evli değilim evlilikte zaten düşünmüyorum.Seninle nasıl görüşebiliriz nerdesin sen şehir neresi

    kusto73

    2015-02-13

    Loliseker.. Bu gece eğer kabul dersen harika bi gece olsun ikimize..gel Bu geceyi renklendirelim, sizinle hem hoş hem de doyumsuz ve sınırsiz bir geceye yelken acalimmi. Öyle olsun ki iliklerimize kadar zevk dolalim. Viskimizi yudumlayip ısındıkça buhar olalim.. Sabaha kadar bal kupunuzu yalamaktan coşturayim sizi..Her yerimizden orgazm olup dorukara, bulutlara çikalim. Var misiniz benimle bunlara yasamaya.

    selmasex

    2015-01-11

    Selam canim bn erkegm uyelk Lik olmdan erkekler msj atamio o yuzden bole sey ypy Tm ynlis anlama adim burak numarm nolur ulas

    sexplayer

    2015-01-06

    heeyyy

    t_ulga

    2015-01-05

    emre aydın tulgamynet de skyp de aynı

    jöh

    2014-12-19

    Slm guzelim askeri personelim kovancilarda gorev yapiyorum numaram adim burak ulas bana pisman olmazsin cicegim

    sensizim01121

    2014-12-08

    Slm yavrum sikiselim agzina bosalmak istiyorum offf supwr. Amin var

    pandi

    2014-12-07

    kamera kullanmıyorum güzelim. bilgisayar hata veriyor

    pelor

    2014-11-03

    Nurani verirsen seni arim ben?

    engin7878

    2014-10-27

    Seninle tanismak isterim numara vereyim mi

    elif85nur

    2014-10-09

    ben sivasda yaşıyorum yaşındayım seni fazlasıyla tatmin ederim tlf nom

    cumosilin

    2014-10-05

    Canım daha önce söyledim teknolojiyle aram hiç yok ama sizin için skyp kurdum size bildiririm fesbukun varmı onu gönderirmisin

    fkrt25fy

    2014-09-07

    merhaba fotolarınıza baktım çok sexi ve çekicisiniz irtibata gecebilirmiyiz

    cadwell

    2014-09-03

    canım bak sana adresimi veriyorum küvety bankası üstunde taşır iş merkezi kat no tuncalar medikal remzi ben

    kuçukkaçamak

    2014-09-02

    selam cilvenazim seni tanimak istiyor ve görüşmek istiyorum sende uygun görürsen çok mutlu olurum senide mutlu ederim para istemem ama para vermiş gibi bana isteklerini yaptirabilirsin ben hatta daha fazlasını yaparım seni mutlu ederim çünki seni mutlu ederken bende mutlu olacak beni tanirsan buna ınan pisman olmasın sevişmeyi ve o tatlı kiymetli yeri yalamayi. çok seviyorum seni çıldırmak için cevabını bekliyorum opuyorum en tatlı en kiymetli ve en güzel yerinden

    sert19sert

    2014-08-13

    merhaba ben ibrahim sanırsam siz partner arıyossunuz yaşındayım boy kaverengi gözlü biriyim

    kyzersouze

    2014-08-12

    Seninle seksi hayal ettimde bir annnn. Sikim daşşş gibim oldu hemen. Kadınlığını emmekkk delicesine dillemek isterdim...

    mgvn

    2014-08-07

    cevap gönderemiyorsan guvenmustafa h..... com ekle

    neco520

    2014-07-14

    MERHABA.NASILSINIZ.SİZİNLE GÖRÜŞMEK VE BİRLİKTE OLMAK İSTİYORUM.TEL: BEKLİYORUM.

    cs7327

    2014-07-07

    serhat.toncer skype adresim. serhat ve csoutlook canım malesef bende seni yolladıklarını göremiyorum bu kötü oldu.

    Pılot34

    2014-07-06

    Ben murat doktorum bekarım avusturyada yasıyorum su anda egıtım ıcın ıst deyım mumkunse sızı tanımak ısterım slm ve saygılarımla

    artıeksi

    2014-07-05

    Ne kadar sıkıcı bir gün sohbet edelim mi

    tubork

    2014-06-04

    merhaba goruse bılırız ama numaranızı yazarsanız araya bılırım ısmım ılhan

    doyurucu06

    2014-06-02

    hadi ama sizden cevap bekliyorum alet sizi görünce hazır ola geçdi bekliyor

    servan3465

    2014-06-01

    Melek gönder su numaranı yeter dayanamıyorum fotolarına baktıkça çılgına donuyorum bosala bosala bi hal oldum yemonle doğrusunu soyluyorum hayatımda bu kadar. Kadın gectı sana duyduğum ılgıyı kımseye duymadım senın gotun benı delıyıyor sana bakınca azgın boğaya donuyorum sende rıcam su numaranı gönder arayayım senı aksamada bırbrımızı bossltırız senı emaıl adresıme ekledım kabul et numaranı gondersmcıgının dudaklarını opuyorum

    alp_alp_alp57

    2014-05-14

    Bende yalnızım artık Bi cevap ver ama olmuyosa da syle canım olmaz ki bole

    murat43

    2014-05-03

    slm hanım efendı tam aradınız adam benım sizi bulutlara cikarabilirim tabi busizin elinizde isderseniz

    Kapsalih

    2014-04-23

    bir sorun var galiba anlayamadım yada ben beceremiyorum

    kım bilir

    2014-04-04

    canım skıybe adresım bu alicağmel bn seni bulamadım sn bir bakarmısın tanıtıcımj at

    nuri06

    2014-04-02

    Canim seninle bulusmak istiyorum istedigin zaman arayabilirsin bekliyorum

    kral25cm

    2014-03-18

    evet canım var skype adresim kral ekle konuşalım cnm

    cargamasgs

    2014-03-05

    Tamam cnm tanisalim ben burdayim cnm ben seninle surekli olmk istiyorum telimi al ozeldn ara tanisalim simdik gelirim ben yanlizim denizlide evde var ok

    bilo0543

    2014-02-05

    Merhabalar nasılsın benim gibi nette vakit mi öldürüyorsun sıkılyorım eğlenceli bir şeyler yapmak için partner bakıyordum arkadaş arıyorum nedersin tatlım tanışalım mı

    mertmecnun

    2014-02-03

    tamam ben olabilirm

    PaŞaMevkili

    2014-02-01

    skyp pasa

    karadavut63

    2014-01-21

    profilimde her şey yazılı istersen eğer her şart bana uyar numaramda gizliliğe açık gizli numaradan ara istemezsen de yalan yere site bozuk falan geç bunları sizin mesajlar net geliyo benim ki neden bozuk olsun güvenmek sizin elinizde...

    karadenizfırtınası

    2014-01-15

    merhaba canım çok seksi ve tatlisin sizinle tanışmak ve beraber olmak ıstiyorum tabi siz isterseniz

    Alperen010101

    2014-01-03

    merhaba adanada oturuyorum . jigolo hizmeti veriyorum titizlik çok önemli , gizlilik esas , görüşmek isterseniz yaşındayım

    meydan06

    2014-01-01

    ama sizinle tanışmayı gerçekten çok istiyorum. nasıl tanışabiliriz. msn adresini verirsen seni ekleyim. ama skype çok değişik olmuş. kullanışlı değil. en iyisi telefon veya . fecabook konusunda niye çekindiğini anlamadım. sonuçta birbirimizi görürüz anlaşamazsak olmaz. çekinecek bişey yokki. telefon olsa sürekli arar rahatsız eder diye düşünebilirsin belki ama de beğenmezsen yasaklama imkanın bile var.

    ozandemir3434

    2013-12-10

    Kameram yok, işyeri bilgisayarından yazışıyorum.

    rifat34

    2013-12-10

    Mine selam siteye yeni üye oldum.senin profilini gördüm.çok güzel ve sexi bir bayansın.seninle görüşmek isterim.

    Cansulu

    2013-11-15

    Facebookun varsa yazarmısın

    jigo2167

    2013-11-04

    bebeim meilini görüyorum ama öle bil meil yok herkes bu meili veriyo bu meil feys ve skyp hesabında yok napabilirim başka

    keskinliyiz

    2013-10-03

    skyp adresim asilasil. ekle gruselm

    ishak

    2013-09-11

    isde bende msnye gremiorum telefonumda bozulmus baska hangi programi kullaniosun?

    fitman53

    2013-08-21

    amına koduklarım yaptığınız ayıp be insanları dolandırıyosunuz resmen

    lockammm

    2013-08-04

    Okey pasa ekle beni gorusekim canim

    westorçağrı

    2013-08-04

    mereba ben ankaralı godomanlardan degılım ama temiz bi karakterım var acaba konusabılırmıyız?

    mht1840

    2013-08-02

    slm aykız rica etsem seni yakından tanıma şansını verirmisin bana

    erkek adam

    2013-04-01

    selam güzelim nasılsınız hemşeriyiz bana torpil geçip arkadaşlıgımı kabul edermisin erkekler sizngibi güzeli görmüyorlarsa salak bunlar

    doyumsuz5243

    2013-03-13

    Slm inci ben yılmaz bursadan seni tanımak isterim tabiki sende arzu edersen

    arda gencer123

    2013-03-03

    slm bana acil numaranı verırmısın bende bursa gemlikden

    vezence

    2013-02-19

    Tadına doyamayacağıma eminim. vezence adresine ekle detayları konuşalım.

    yusufum7272

    2013-02-18

    msnm var profilimden alabilirsin burdan yazdığında çıkmıyor

    denizci023

    2013-02-11

    canımsın be kurban olayım o guzelım vucuduna tanısmak ıstermısın tatlım sabaha kadar heryerını yalarım

    trepezus

    2013-02-01

    teşekler bende iyim. msnem trepezus.

    bayramın

    2012-12-10

    slm canım lutfen ekle msn konuşalım msn yilmazcimentaymsn

    esmerryakisikli

    2012-12-02

    sen ekle benm msnmi standart üyeyim ben canım canyaricimsn

    alperen84

    2012-11-21

    ben alp uşak da arkadaşlık aramaktayım ilgilenirseniz cvp bekliyorum

    KANKA07

    2012-11-20

    NASILSIN AYNI KRITERLER BENDEDE VAR... RENT ACAR SAHIBIYIM GÖRÜŞMEK İSTERİM

    kaany1lmaz

    2012-10-04

    iyi geceler ben bu steye yeni üye oldum açıkcası fazla bişeyde anlamadım fotomun gözüküp gözükmediğinide bilmiyorum ama yakışıklıyım tatlıyım. sizinle görüşmek için ne yapmalıyım? msnim kaanylmaz eklerseniz çok sevinirim. ama kopyala yapıştır yapın karışabiliyo. veya sizinle daha çabuk temasa geçebileceğim bi yol varsa söylerseniz sevinirim tekrar iyi geceler :)

    sabırsız_54

    2012-10-03

    sen ne tatlı bıseysın ole ya benımlede paylasırmısın bu tatlılını cnm benm

    alper2929

    2012-09-12

    arzu hanım var alper eklermısınız sızde bana yollarmısınız

    mete

    2012-08-12

    eğlenmeyi seven zevki doruklarda yaşamayı bilen bayanlar önce tanışalım ekleyin hotelvens

    yldrm1907

    2012-08-04

    slm a.y.fb ekle görüşelim

    ramadan.yavash@hotma

    2012-08-02

    bir tanem burdan konuşalım

    horoz72

    2012-07-03

    mrb cevap yazmadın bana msn ver camda görüşelim benimkini camda görmek istiyorsan

    hayalet030

    2012-06-06

    senden adres isteyen kim cep yaz diyorum sana anlamıyormusun beni.

    kobramamba

    2012-05-09

    Slm kusura bakma uye deıldım sımdı yukledım o yuzden sımdı atıorum tel weya msn bırak konusalım sonrada gorusuzu

    ali doğan

    2012-04-03

    yakışıklı arıyomuşsun ya ozaman tam yerindesin beni ararsan yanılmayacağını anlarsın tel

    selcukcem

    2012-03-02

    bana cevap yazmayın bu ne ya anlamadım gıttı degısık degısılk msn adreslerı ıstemıyorum cıddıysenız gelın

    hasanzengin

    2012-02-17

    msn ni yazmamışsın

    ekreno1

    2012-02-14

    ben ekreno yada ekreno de diyebilirsin ciddi iseniz ben tanışmaya hazırım,ekreno ya ulaşan mesajınıza istinaden yazıyorum,size tel yazsam muhtemelen okuyamayacaksınız,sitenin avcısı değilseniz bana siz tel numarası yazın size ulaşırım ,ben msn istemiyorum sadece tel,keza site bol bol geçersiz msn gönderiyor,bakalım gerçekte varmısınız .saygılar.

    cevahir_75

    2012-02-06

    EKLEDİM CANIM

    Sende Yorum Gönder

       
    İsim :
    Mail :
    Yorumunuz :
     

     

    Copyright (C) kalplerle.com 2006
    Kalplerle.Com - Arkadaşlık Sitesi